.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معافیت جدید سربازی در راه است

مديركل مشمولان ستادكل نيروهاي مسلح از فراهم شدن امكان معافيت مشمولاني كه كفالت خواهر مجرد خود را بر عهده دارند، تا پايان سال 89 خبر داد.

در رابطه با معافيت برادراني كه كفالت خواهر خود را بر عهده دارند، گفت: براساس مصوبه ستاد كل نيروهاي مسلح تا پايان سال 89، مشمولاني كه تنها برادر سالم بالاي 18 سال بوده و پدر خود را از دست داده و يا پدر به شدت بيمار بوده و نياز به مراقبت دارد، مي‌توانند در صورت داشتن خواهر بدون‌ همسر از كفالت خواهر براي معافيت از سربازي استفاده كنند.

وي ادامه داد: طبق ماده 126 آيين‌نامه اجرايي قانون خدمت سربازي، در رابطه با تنها برادر خواهري كه تا 24 سالگي مجرد بوده و پدر خانواده هم در قيد حيات نباشد و يا به شدت بيمار باشد، كفالت خواهر براي معافيت از سربازي مدنظر قرار مي‌گيرد، اما در حال حاضر با توجه به مصوبه نيروهاي مسلح، سن خواهر مدنظر نيست و مشمولي كه داراي ويژگي‌هاي مذكور هستند، بدون در نظر گرفتن سن خواهر مي‌توانند از اين معافيت تا پايان سال 89 استفاده كند.

مديركل مشمولان ستادكل نيروهاي مسلح اضافه كرد: بحث كفالت خواهر از سوي مشمولان در بند 11 ماده 32 اصلاحي طرح اصلاح قانون خدمت وظيفه عمومي مطرح شده كه در صورت تصويب نهايي اين طرح، مصوبه حال حاضر در رابطه با اين موضوع به صورت قانون مطرح خواهد شد.

سردار كمالي در رابطه با آخرين وضعيت طرح اصلاح قانون خدمت وظيفه عمومي نيز با اشاره به اين كه در تلاش هستيم اين طرح طي هفته آينده در صحن علني مجلس مورد بررسي قرار گيرد، خاطرنشان كرد: ايرادهاي مربوط به ستادكل در اين طرح، تعيين تكليف شده و منتظر نظر دولت در رابطه بار مالي اجراي طرح اصلاح قانون خدمت وظيفه عمومي هستيم./ایسنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.